To do lijstje

Gisteren belde mijn plaatselijke stoffenwinkel plots op – of ik zin heb om in november / december een naaicursus te volgen? Yesss!  Iemand had afgezegd en ik stond als eerste op hun reserve lijst. De juf is super, een gepensioneerde textiel leerkracht en een echte Schotse - thrifty noemen ze de Schotten hier en die zijn zo grappig om naar te luisteren met hun zwaar accent. Ik deed de 6 weken al eens in juni en het was echt een gezellig groepje. Ik maakte een groene ribrok (met zakjes en rits) die nu in de herfst gedragen wordt met laarsjes.
 
 
Volgende donderdag is er een uurtje met de juf om patroontjes en stof te bespreken. Er is zoveel dat ik wil leren van haar in die korte tijd!

En ondertussen blijft mijn lijst met naaiprojekten groeien.
  • topjes voor mezelf (herinner je het 'slaapding'?)
  • ritsjes, ritsjes, ritsjes en ook drukknopjes
  • winter pulletjes voor O en de spannende wereld van ribstof en tricot enzo
  • voering in een jasje steken???
  • een nichtje heeft een nieuwe salsa rok nodig voor de les
  • twee doopfeestjes in de komende maanden
  • en ik doe ook mee met Tie one on - thema Autumn leaves

Comments

Popular posts from this blog

Summer quilting project - halfway

Claire's quilted blanket

Sunday morning bliss