6.2.13

Wordless Wednesday - Exmoor, UK


7 opmerkingen:

  1. Very pretty photo, I like your blog header also, I am working on a quilt myself today!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Quite a beautiful and serene pic. Thanks for joining us at Wordless Wednesday Bloggers!

    If you haven't signed up for a weekly reminder, visit http://bit.ly/WPj6rK

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks like a cover from a good book.
    Very nice ....
    Isadora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, daar zou ik ook wel willen wonen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto! Ik ben je blog een beetje uit het oog verloren nadat ikzelf een nieuwe blog startte vorig jaar (ik verhuisde van tikkiescheef.blogspot.com naar threeforaparty.blogspot.com) maar nu heb ik 'm weer gevonden, leuk! groetjes, Marieke
    Nu even teruglezen wat er hier in de tussentijd allemaal is geblogd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom terug! :) En ik kom ook een kijkje nemen!

      Verwijderen

Hi!
I love reading your thoughts, ponderings and musings! So do leave me a little note :). Thank you, S.